dinsdag 13 juli 2010

Brokje Brocante

Rob kookt! Ik heb hem er nooit toe gedwongen, hij kookt gewoon (meestal) graag. Al vanaf dag één dat ons 'oventje' in de keuken stond is dat het geval. We zijn inmiddels een paar maal verhuisd;  het oventje verhuisde fijn mee. Mijn kinderen stellen wel eens voor om iets moderner te gaan koken, maar Rob en ik kunnen geen afstand doen van ons oventje. 
Vandaag hebben we het oventje even buiten gezet voor een grondige schoonmaakbeurt.
Terwijl ik driftig aan het soppen ben, plopt er een liedje van de Counting Crows in mijn hoofd: "Don't it always seem to go that you don't know what you got, until it's gone..." En zo is het.
Het oventje staat weer te stralen.

4 opmerkingen:

  1. Krijg heimwee naar m'n eigen oude weggegeven gasoven

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Petra.... wat een poepie!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. "Rob kookt", "niet gedwongen". Hmmm, is dat wel zo? Ik bedoel: heeft hij wel gekookt?

    Trouwens, we hebben het wel eens over vossen, moet je hier eens kijken: zwemmende vos.

    BeantwoordenVerwijderen