vrijdag 23 april 2010

White Cliffs in Dover


White Cliffs in Dover
Originally uploaded by fbako
White Cliffs in Dover...


Gefli(c)kt!
Na vrijdag-avond werken genoten van het traditionele bordje patat.
Daarna meteen aan de slag gegaan met mijn huiswerk voor deze week; Flickr.
Niet echt 1-2-3 een overzichtelijke site, maar na een "tour" begon het wel te dagen.
Ik heb via de wereldkaart mooie foto's bekeken van elke plek die je maar bedenken kunt. De "white cliffs in Dover" heb ik uitgekozen voor mijn blog.
Via "blog this" gaat dat erg makkelijk. Dat icoontje staat overigens niet bij elke foto, maar dat zal met privacy te maken hebben.
Het account voor Yahoo aanmaken vroeg wat meer geduld. Hij (wie hij ook is..) begon over cookies....Nu ben ik niet vies van cookies, maar wat het betekende??
In ieder geval is het gelukt en ben ik vanaf vanavond naast twitter, facebook, hyves, hotmail, intranet:-), blogger en gmail ook bij flickr en yahoo aangemeld. Poepoe!!

Trouwens, inmiddels zitten we al bij ding 7 begrijp ik?

5 opmerkingen:

  1. Cookies kun je niet eten, ze houden gegevens bij over je internetgebruik b.v. opslaan van wachtwoorden, hoe lang je op een site zit en dat soort zaken.
    Nu wel even van twitter enz. je gebruikersnaam en wachtwoord bijhouden. Dat hoort bij ding 5-7.
    Ondanks dat er meer Petra Jansen op twitter zitten, ben je snel te vinden. Je had zeker net je tanden gepoetst? Ik stuur je een tweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Trouwens, je was al aangemeld bij twitter peet09.. en nu ook nog als petra23... (ik laat de volledige naam even weg ivm zoekmachines en privacy). Ik zei nog: goed je gebruikersnamen bijhouden :-)
    Ben je verder nog ergens incognito in twitter??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie foto hoor! Ik krijg er vakantiegevoelens bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prima plekkie Peet... Ik kreeg trouwens picozine.nl niet voor elkaar. Keurig een account aangemaakt maar kreeg het wachtwoord niet via de mail. Moet je me maar een keer uitleggen als je wil?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihihi, zeker lekker cookies. Ik lust ze ook wel hoor. Je hebt ook nog het koekiemonster of je kan lid worden van de koekieclub. Allemaal veel leuker dan de domme cookies die informatie op je pc opslaan, gewenst dan al niet ongewenst.

    BeantwoordenVerwijderen