maandag 28 juni 2010

High Tech!

"Hij ging navigeren!!"
Dat was weer een nieuwe ontdekking. De HTC-legend van mijn lief kan óók nog navigeren, tot zijn grote vreugde. Hij was op weg naar de laatste cursusdag in Amersfoort. Dit keer maar met de auto, want "dat gedoe met de trein!". Het laatste stukje naar het klooster, waar de cursus gegeven werd, was lastig. Maar met de HTC op zak bleek het appeltje-eitje. Je gaat naar google-maps. Typt het adres in waar je wezen moet en de legend lost het voor je op. Het ingenieus stukje apparatuur laat zien met streetview, waar je je bevindt. Je klikt op 'navigeren' en een allerliefste stem navigeert je naar de plaats van bestemming. Geen Tom-tom meer nodig. Alles in één 'apparaat', zoals ik het ding steevast noem.
Telefoneren,sms-en, internetten, fotograferen, agenda, boeken lezen, spelletjes, je laatste e-mail checken en eventueel beantwoorden, radio of eigen gedownloade liedjes luisteren, het laatste journaal bekijken(en dan bedoel ik dat je Sacha de Boer ziet!) en dus ook nog navigatie!! Én het past 'gewoon' in je broekzak.
Het gaat mijn verstand te boven!!
En wát kunnen we als bieb hier nu allemaal mee ;-)!

8 opmerkingen:

  1. En wat is dat dan voor een supersonisch apperaat. HTC. Wil ik dat ook op m'n verlanglijstje?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt wel heel handig allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allo, allo, locatie camouflage-tent-locaal. Op welke gps coordinaten zit je nu?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij wil 'm ook; dat voel ik aan mijn water!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er zijn al bibliotheken die van alles gaan doen op zo'n mobiel geval. Handig toch.. je zit op een terrasje te beppen over een boek of film en hup... gelijk ff reserveren!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik geloof dat ik de staatsloterij ga winnen!dan krijgen jullie allemaal zo'n "APPARAAT"van mij.

    BeantwoordenVerwijderen