woensdag 13 oktober 2010

Klaar....maar wel voor de start!

Als laatste geëindigd. Maar toch...
Het gaat niet om het winnen, het gaat om het meedoen!

23 Dingen was voor mij leerzaam, informatief en soms ook gewoon 'fun'! Het bloggen is mij heel erg goed bevallen. Het 'samen' zwoegen met collega's is ook verfrissend. Je leert elkaar weer van een andere kant kennen.
Toch heb ik niet het voldane gevoel wat ik bij anderen zie.Ik heb daar over nagedacht. Met sommige 'dingen' ben ik niet tot op de bodem gegaan. 23-D is namelijk ook heel (tijds)intensief. De laptop is niet altijd beschikbaar met 3 schoolgaande kinderen en man die ook van tijd tot tijd verslagen, excelbestanden, powerpoints e.d moet maken. Voor moeders bleven gisteren de nachtelijke uurtjes over...

Maar we gaan verder. Vandaag stopt het niet met 23 dingen. Nu is er de uitdaging om het bij te houden en bovenal toe te passen in de praktijk. Vanmorgen hebben we, onder het genot van een taartje, bedacht dat er best mogelijkheden zijn. Het is veel, maar we hebben elkaar. We leren van elkaar. Niet alleen in Bibliotheek Katwijk, maar een heel netwerk van bibliotheken is al goed bezig. Gewoon goed om ons heen kijken. Oren en ogen open. Moving forward!

Ik wens de volgende groep héél veel succes en fun! Het is de moeite waard. Ik wens je aan de finish een voldaan gevoel!

Walter en Monique: Veel Dank!!!

2 opmerkingen:

  1. Precies wat je zegt Petra: 'Gewoon goed om ons heen kijken. Oren en ogen open'.
    Bedankt ook voor al je inspanningen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel Petra voor alle inzet.
    Inderdaad: klaar voor de start...

    BeantwoordenVerwijderen